WAMEX SPECJALISTA W DZIEDZINIE NAJNOWOCZEŚNIEJSZEJ BEZLUZOWEJ TECHNIKI NAPĘDOWEJ
waga i oszczędność miejsca , idealna zabudowa przez kompaktową budowę przekładni zintegrowanej z zębnikiem elastyczna, idealna zabudowa listwy zębatej uzyskane poprzez obustronnie szlifowane powierzchnie czołowe zoptymalizowana spokojna praca i niski poziom hałasu dzięki kompletnie zmontowanemu zespołowi tj. przekładni z zębnikiem o uzębieniu skośnym. (19° 31' 42", kąt uzębienia 20°) i wysoka dokładność ruchu obrotowego (RTP-wersja < 10 µm) Wysoka niezawodność poprzez obróbkę powierzchni zapewniającą odporność na ścieranie i jednostkowe wycinanie zębów. Maksymalnie możliwie duża dynamika posuwu z krótkimi czasami przyśpieszenia poprzez zwartą, zoptymalizowaną konstrukcję o niskich masowych momentach bezwładności Najwyższa dokładność dla skokowych osi przez zdecydowany formy szpary werwy sposób budowania Najwyższa precyzja dla osi pionowych (podnoszenie) dzięki rodzajowi konstrukcji zębnika, tworzącego połączenie kształtowe. Najwyższe bezpieczeństwo pracy poprzez wysokie rezerwy momentu obrotowego Jakość 5 (AGMA-11) przez stałą kontrolę zgodnie z Niemiecką Normą Przemysłową DIN 9001 Ultra wysoka dokładność ruchu poprzez najmniejsze możliwe całkowite odchylenie odcinków (12 µm / 500 mm)
Listwa zębata & Zębnik - przekładnia TP i SP- z ewolwentą
Maksymalny moment przyspieszenia (T2B) = 32 do 300 Nm Maksymalna siła styczna (F2T) = 1160 do 8078 N
Maksymalny moment przyspieszenia (T2B) = 500 do 650 Nm Maksymalna siła styczna (F2T) = 7854 do 13174 N
Maksymalny moment przyspieszenia (T2B) = 32 do 250 Nm Maksymalna siła styczna (F2T) = 1675 do 10244 N
Maksymalny moment przyspieszenia (T2B) = 400 bis 450 Nm Maksymalna siła styczna (F2T)= 10500 bis 14100 N